Priser/Preise, betingelser/Bedingungen, bestilling/Bestellung, Frie perioder/Freie Perioden

Priser/Vermitungspreise  Hedetoftvej 7

Fritidshuset kan lejes gennem hele året. Sæsonerne deles op i fem. 

 Es ist möglich Hedetoftvej 7, das ganze Jahr zu mieten. Wir haben 5 Preisgruppen.

 

01

02

03

04

05

06

07

08

09

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

46

47

48

49

50

51

52

01

 

 

Pr. Uge / Pro Woche :

A: 4.800,- DKK/650,-€ B: 4.000,- DKK/540,-€ C: 3.570,- DKK/487,-€

D: 2.640,- DKK/360,-€E:2.200,- DKK/300,-€

Forbrug / Verbrauch :

Elforbrug/

Strom-verbrauch

DKK 2,25 Kwh/0,31€

Vand/

Wasser

DKK 40,-1M3/ 5,55

 

Huset er pt ledigt i uge / Dass Haus sind pt. frei

 

Uge/Woche (KW)

2011

Auf anfrage pr. mail

Bestilling kan ske pr. telefon og pr mail.

Sie können uns anrufen oder ein E-Mail mit Ihre Anfrage senden.

Henning@hgbro.dk eller + 45 75564606

Nøgle fremsendes 1 uge før lejemålet. Sie Empfängen 1 Woche vorher die Schlüssel pr. post.     

     Rengøring påhviler lejer ved afrejse (slutrengøring kan bestilles til kr. 850,-).

Der Mieter sorgt für Reinigung des Hauses vor der Abreise.  (Endreinigung kann bestillt werden für € 116,-)   

            Sengelinned medbringes.  Mitbringen Sie Bettwäsche.
 

Betingelser for leje/Mietbedingungen

Ankomst/Ankunft
Afrejse/Abreise
Ankomst:  Lørdag fra klokken 14.00 / Ankunft : Samstag um 14.00 Uhr
Afrejse: Senest lørdag kl 10.00 / Abreise : Samstag um 10.00 Uhr
Antal personer/Anzahl Personen Sommerhuset er beregnet til højst 6 personer og må ikke bebos eller benyttes af flere. Det er ej heller tilladt at campere på grunden. / Das Ferienhaus ist für 6 Personen bestimmt. Camping ist nicht erlaubt
Medbring/ Mitbringen Sie folgendes Sengelinned, håndklæder, viskestykker og karklude (vaskepulver for vaskemaskine og tabs for opvaskemaskine) / Bettwäsche, Handtücher, Geschirrtücher und Spültücher (tabs für Geschirspüler und washpulver).
Slutrengøring/Reinigung des hauses Lejer sørger selv for rengøring af huset inden afrejsen. 
Lejer forpligter sig til at efterlade huset i ordentlig/opryddet stand. Komfur, ovn, køleskab og køkkenborde afvasket. Opvaskemaskine tømt og havegrill rengjort. Der Mieter sorgt für Reinigung des Hauses vor der Abreise. Dies gilt auch Reinigung von Herd, Ofen, Kühlschrank und Küchentische.
Husdyr/Haustiere Husdyr er tilladt. Lad venligst ALDRIG hunden være alene "hjemme"!. Haustiere sind erlaubt. Hunde bitte NIEMALS allein im Haus lassen !
Møbler/Möbel Møbler og madrasser fra huset må ikke anvendes udendørs. Möbel und Matratzen dürfen niche Aussen benutzt werden.
Reklamation/Mängel und Schaden Eventuelle mangler eller skader på sommerhuset skal meddeles udlejer på ankomstdagen. Melden Sie Mängel und Schaden dem Vermieter am Tag der Ankunft.
Ansvar og
Erstatning/Verantwortung und Ersatz
Udlejers ansvar over for lejer i forbindelse med eventuel uforudset hændelse er maksimalt begrænset til det af lejer indbetalte beløb. Lejers effekter er ikke omfattet af udlejers forsikring. Lejer har ansvar for nødvendig aflåsning af sommerhuset, når huset forlades.
Lejer har ansvar for at aflevere sommerhuset og inventar i samme stand som ved lejemålets start, d.v.s. uden skader. Eventuelle større skader som lejer måtte være skyld i, meddeles omgående udlejer og afregnes til udlejer umiddelbart efter lejemålets ophør.

Die Verantwortung des Vermieter ist maksinales begrenzt zu dem Betrag, den der Mieter bezahlt hat. Die Gegenstände des Mieter wird nicht von der Versicherreung des Vermieters gedeckt. Der Mieter trägt die Verantwortung für das Schliessen von allen Türen und Fenster des Hauses. Der Mieter trägt die Verantwortung dafür, dass das Ferienhaus beim Verlassen des Hauses in demselben Zustand ist als bei der Ankunft. Schäden die durch den Mieter verursacht ist, soll spätesetens am Tag der Abreise dem Vermieter gemeldet werden.

Depositum/Hinterlegung Depositum udgør 1.500 kr/uge. Hinterlegung beträgt € 210,- pro Woche.
Betalings-
betingelser/Zahlungsbedingungen
1. Depositum indbetales straks og senest 1 uge efter bestilling.
2. Det fulde lejebeløb indbetales uopfordret senest 6 uger inden lejemålets start..

1. Hinterlegung soll gleich und spätestens eine Woche nach Bestellung bezahlt werden 2. Der gesamte Betrag soll spätestens sechs Wochen bevor Start der Vermietung bezahlt werden.

El/ Strom verbrauch El-måler aflæses ved ankomst og afrejse og afregnes særskilt normalt ud fra depositumet.. Beim An-und Abreise strom ablesen. stromverbrauch wird von der hinterlegung abgezogen.
Tilbagebetaling af/fradrag i depositum /Zurückzahlung/abzug hinterlegung Depositum tilbagebetales senest 3 uger efter lejemålets afslutning. Der vil evt blive foretaget fradrag, hvis lejer har forvoldt skader. Ligeledes vil eventuel mangelfuld rengøring medføre udgifter, som fratrækkes depositum. ( DKK 850,- for slutrengøring)
Overstiger de samlede udgifter indbetalt depositum, vil lejer få tilsendt regning på det resterende beløb. Denne regning er forfalden til omgående betaling.

Hinterlegung wird spätestens 3 Wochen nach Vermietung zurück bezahlt. Hinterlegung dient als Deckung eventueller schädens oder nicht durchgeführter Endreinigung( Endreinigung beträgt € 116,-). Übersteigt die gesamtkosten den hinterlegung, kriegt der Mieter eine rechnung für umgehend Bezahlung.

Afbestilling/Abbestellung Bestilling af sommerhuset er bindende. Der henvises til at tegne afbestillingsforsikring i et anerkendt forsikringsselskab. Eventuel afbestilling vil altid medføre betaling af et gebyr. Størrelsen af gebyret afgøres af tidspunktet for udlejers modtagelse af den skriftlige afbestilling.

Ved afbestilling af lejemålet fradrages:

·         Altid et gebyr på 10% af lejen, dog minimum 600 kr.

·         Senere end 3 mdr før lejemålets start tilbageholdes 30% af lejen, dog maximalt sv. til depositum.

·         Senere end 6 uger før lejemålets start tilbageholdes 50% af lejen.

·         Senere end 4 uger før lejemålets start er afbestilling normalt ikke muligt, og hele lejen tilbageholdes

Bestellung ist verbindlich. Mieter ist auffordern ein abbestellungversicherung abzuschliessen. Abbestellung fordern eine Gebühr. Die grösse die Gebühr abhängt von der Zeitpunkt des abbestellung.

Preis für Abbestellung:     Immer 10% der gesammte Betrag, minimum 600 DKK

Und:  Abbestellung 12 Wochen bevor Vermietungstart: 30% der gesammte Betrag

          Abbestellung 6 Wochen bevor Vermietungstart:    50% der gesammte Betrag

        Abbestellung 4 Wochen bevor Vermietungstart:    100% der gesammte Betrag